Retour
Wanneer u niet tevreden bent over ons product, kunt u dit binnen 7 dagen na levering van het product naar ons terugsturen. U krijgt dan uw geld terug (exclusief de door ons gemaakte verzendkosten naar u toe) of ontvangt desgewenst een ander artikel.
  
Het recht van retour geldt niet voor maatwerk en speciaal, in opdracht van u en voor u, bestelde goederen. De artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking te worden geretourneerd. Tevens dient de originele factuur of pakbon te worden bijgesloten. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Na ontvangst en controle van uw retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw bank- of girorekening. (dit aankoopbedrag wordt verminderd met de door ons gemaakte verzendkosten)
  
LET OP:
Neem altijd vóór het retourneren contact met ons op via het e-mailadres [email protected] of via telefoonnummer 0341 352354. U ontvangt van ons de benodigde gegevens met betrekking tot het retour zenden van uw aankoop. (retouradres en de uiterlijke retourtermijn)

Het is niet mogelijk om bestelde artikelen onder rembours naar ons terug te zenden. Wij zullen deze artikelen helaas moeten weigeren.

    

Ik wil het artikel terug sturen. Hoe werkt dat?

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Doorloop de volgende stappen wanneer u een product retour wilt zenden of een verkeerd artikel heeft ontvangen. Alleen dan kunnen wij een snelle afhandeling van de retourzending garanderen:

  1. Neem contact met ons op voordat u de bestelling terugstuurt.
  2. Pak het artikel zorgvuldig in.
  3. Voeg bij de retourzending een kopie van uw rekening toe.
  4. Geef altijd uw reden van retour op: b.v:
    1. Leveringsschade
    2. Annulering
    3. Te veel besteld
    4. Fout artikel geleverd

 

Het geleverde product is beschadigd. Wat moet ik doen?

Wij pakken onze producten zorgvuldig in. Helaas kunnen wij transportschade niet altijd voorkomen. In principe is de transporteur hiervoor verantwoordelijk. Handel op de volgende wijze:

  1. Pak het product altijd uit om dit te controleren op eventuele transportschade.
  2. Laat in geval van schade dit altijd door de verlader op de vrachtbrief noteren.
  3. Neem het product in ontvangst (beslist niet weigeren of terugsturen).
  4. Neem binnen 5 dagen contact met ons op.

Alleen dan kunnen wij snel en kosteloos vervangend materiaal leveren.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »